• 02-08-2021, 09:48:13
    #1
    Merhabalar 2 ay önce İstanbul’dan Sinop’a taşındık, haliyle burdaki okula gidip başvuru yaptım fakat kontenjan yok dediler okulların kapanmasını ve kontenjanların belirlenmesini bekledim(bugün açıklandı) ama yine kontenjan yoktu. 6 Ağustosta sanırım yine bi alım olacakmış fakat ben inceden tutuştum taşındığımız ilçede sadece bir tane Anadolu lisesi var diğerleri İmamhatip ve Anadolu Teknik Meslek Lisesi. Lise 3 e geçtiğim için bölümümü seçmiştim o okullarda alanımı seçtiğim için sanırım beni almıyorlarmış eğer 6 Ağustosta yine yerleşemezsem nasıl bi yol izlemeliyim?
  • 02-08-2021, 09:51:29
    #2
    Merhabalar,

    Hocam memleketime taşınmışsınız. Sinop gerçekten güzel bir yer. Tanıdıklarıma, hemşehrilerime soruşturayım. Size yardımcı olabilecek birini bulabilirsem yönlendireyim.

    Teşekkürler
    • Rascoe
    Rascoe bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2021, 09:55:00
    #3
    Teşekkür ederim hocam yardımcı olabilirseniz çok sevinirim