Merhabalar 2 ay önce İstanbuldan Sinopa taşındık, haliyle burdaki okula gidip başvuru yaptım fakat kontenjan yok dediler okulların kapanmasını ve kontenjanların belirlenmesini bekledim(bugün açıklandı) ama yine kontenjan yoktu. 6 Ağustosta sanırım yine bi alım olacakmış fakat ben inceden tutuştum taşındığımız ilçede sadece bir tane Anadolu lisesi var diğerleri İmamhatip ve Anadolu Teknik Meslek Lisesi. Lise 3 e geçtiğim için bölümümü seçmiştim o okullarda alanımı seçtiğim için sanırım beni almıyorlarmış eğer 6 Ağustosta yine yerleşemezsem nasıl bi yol izlemeliyim?