• 02-08-2021, 01:06:02
    #1
    Forumda sürekli toplu gmail satışları var ve kimisinin elinde 2-3k stok var. Bu kisilerin bu kadar gmail'i nasıl açtığını bir yana dursun, bu gmailleri topluca alanlar bunları nerelerde ne işlerde kullanıyorlar? Ve neden sadece gmail? Neden yandex mail veya başka bir mail değil?
  • 02-08-2021, 01:08:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Youtube kanalları kasma, sosyal medya hesaplarını kasma dıye bılıyorum Ben
  • 02-08-2021, 01:08:37
    #3
    Mailleri genelde botlarla açıyorlar. Nerede kullandıklarına gelincede kimi hesap onaylama işlerinde kimi farklı amaçlarla kimi youtube hesaplarında yada kasma işlemlerinde herkesin kullanım amacı farklı
  • 02-08-2021, 01:10:06
    #4
    ben ads hesap açıyorum
  • 02-08-2021, 01:15:38
    #5
    Instagram hesaplarını açmada da kullanılıyor. Gmail en güvenilir mail servislerinden biri olduğu için çok amaçla kullanılabilir.
  • 02-08-2021, 01:21:45
    #6
    Hocam 1 adet Gmail hesabı sosyal medya youtube vs reklam gıbı heryerde kullanılıyor. ve dediginiz gibi stok 2-3k oluyor lakin o en azı günlük Stogumuz 5 ila 10 bin.