Forumda sürekli toplu gmail satışları var ve kimisinin elinde 2-3k stok var. Bu kisilerin bu kadar gmail'i nasıl açtığını bir yana dursun, bu gmailleri topluca alanlar bunları nerelerde ne işlerde kullanıyorlar? Ve neden sadece gmail? Neden yandex mail veya başka bir mail değil?