• 30-07-2021, 16:22:21
    #1
    Merhaba yenilenmiş telefon kullanan var mı?
    bütçem ancak iphone 7 nin yenilenmiş telefonlarına yetiyor. 12 ay garantisinin olduğu vs söyleniyor. telefonun iç kısmında bir sorun var mıdır? (kamera bulanık, hızlı ısınma, yavaşlama,donma vs)
    Açıklama kısmında sıfırdan farksız tarzı yazıyor ürünün kasasında çiziklerin olduğunu duymuştum lakin r10 halkına da sormak istedim. yenilenmiş iphone 7 alınır mı? kullananlar var mı? sıkıntı yaratır mı?
    Ürün: link
  • 30-07-2021, 16:24:01
    #2
    Hocam bence o fiyata değmez gibi
  • 30-07-2021, 16:24:03
    #3
    hepsiburadadan yenilenmiş 8 aldım gayet memnunum bir problemi yok. satıcıyı iyi seçmen gerek . iyi yorumlarda ki satıcıyı seçmeni tavsiye ederim
  • 30-07-2021, 16:24:57
    #4
    Hocam iphone 7 zaten 2016 yılında piyasaya çıktı. 5 yıllık kullanılmış cihazdan ne kadar üstün performans bekliyorsunuz ki?
  • 30-07-2021, 16:25:30
    #5
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence o fiyata değmez gibi
    bilemiyorum hocam bütçem iphone telefonlar arasında tek 7'ye yetiyor.
    abdhgz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsiburadadan yenilenmiş 8 aldım gayet memnunum bir problemi yok. satıcıyı iyi seçmen gerek . iyi yorumlarda ki satıcıyı seçmeni tavsiye ederim
    çok teşekkür ederim ilginiz için. satan işletmenin ismini biliyor musunuz
  • 30-07-2021, 16:27:25
    #6
    bay17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilemiyorum hocam bütçem iphone telefonlar arasında tek 7'ye yetiyor.

    çok teşekkür ederim ilginiz için. satan işletmenin ismini biliyor musunuz
    İlla iPhone diyorsanız bilemem ama
    herkesin kendi fikri ama iphone benim gözümde sadece pişmanlık şuan Xiaomi kullanıyorum gerçekten çok fark var
  • 30-07-2021, 16:27:45
    #7
    apple telefonlarda yeni cihaz çıkınca yavaşlatma var alsanız bile maksimin 1 sene kullanabileceksiniz sonrasında güncelleme ile yavaşlayacak
  • 30-07-2021, 16:28:48
    #8
    Bi zaman sonra donma geliyor ufaktan, iphone 7 çok net ısınıyor diyebilirim. Kamerası çok çok kötü değil, instaya story atarsın max. İlla iPhone alacaksan 7 alma derim.
  • 30-07-2021, 16:31:00
    #9
    2.200 TL ye forumda xioami pro note 9 satanlar var mantıksız bence de