Merhaba yenilenmiş telefon kullanan var mı?
bütçem ancak iphone 7 nin yenilenmiş telefonlarına yetiyor. 12 ay garantisinin olduğu vs söyleniyor. telefonun iç kısmında bir sorun var mıdır? (kamera bulanık, hızlı ısınma, yavaşlama,donma vs)
Açıklama kısmında sıfırdan farksız tarzı yazıyor ürünün kasasında çiziklerin olduğunu duymuştum lakin r10 halkına da sormak istedim. yenilenmiş iphone 7 alınır mı? kullananlar var mı? sıkıntı yaratır mı?
Ürün:
link