• 29-07-2021, 21:21:49
    #1
    Merhaba Dün bir ihaleye girdim ve ben de kalmış , hesabı satın alacaktım lakin kişi banlı gözüküyor bu durumda ne yapmam gerekiyor , benim şu anda neden bağlandığını da bilmiyorum göremiyorum yani daha doğrusu.
  • Kabul Edilen Cevap
    • venomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Teşekkür ederim fakat devam etmek için ücretini yatıracağım hesabına satın alacağım yani kişiye mesaj gönderiyorum ama mesaj gitmiyor iletişim numarası da yok ben ne yapmam gerekiyor şu anda
      Kişinin profilinde iletişim numarası mevcut. Kendisi ile oradan iletişim kurmayı denerseniz daha sağlıklı olacaktır.
      Forum üzerinde 1 hafta yasaklanması bulunduğu için buradan mesaj atsanız da 1 hafta sonra görecek.
  • 29-07-2021, 21:24:37
    #2
    Size yapılan uyarıları dikkate alın. Uyarıldığınız halde konu açmaya devam etmeyin.
    Banın Açılacağı Tarih: 05/08/2021
  • 29-07-2021, 21:28:11
    #3
    [QUOTE=esrefyasa;1080644103]Size yapılan uyarıları dikkate alın. Uyarıldığınız halde konu açmaya devam etmeyin.
    Banın Açılacağı Tarih: 05/08/2021[/QUOTE

    teşekkür ederim hocam bu durumda ne yapmam gerekiyor . Hesabı satın almalımıyım. Yani almazsam herhangi bir sorun olur mu .
  • 29-07-2021, 21:31:53
    #4
    Platin üye
    Merhabalar , ihale usulü ürün sizde kaldığı için ve kişi sadece davranışından dolayı kısa bir süreliğine uzaklaştırma aldığını göz önünde bulundurur isek hesap devri ve yarım kalan ticaretinizi tamamlamanız uygun olanıdır.
    Kişi bir mağduriyet yaratmamış yada henüz kalıcı olarak bir uzaklaştırması bulunmamaktadır.
  • 29-07-2021, 21:32:46
    #5
    [QUOTE=venomm;1080644119]
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size yapılan uyarıları dikkate alın. Uyarıldığınız halde konu açmaya devam etmeyin.
    Banın Açılacağı Tarih: 05/08/2021[/QUOTE

    teşekkür ederim hocam bu durumda ne yapmam gerekiyor . Hesabı satın almalımıyım. Yani almazsam herhangi bir sorun olur mu .
    Zannedersem beklemeniz gerekiyor hocam. Bilgim bu şekilde. İhale size kaldıysa banlanan arkadaş size karşı -Trade hakkını kullanabilir dikkat edin ricam.
  • 29-07-2021, 21:36:31
    #6
    Doğru olan beklemeniz ve ticareti gerçekleştirmeniz
  • 29-07-2021, 21:37:15
    #7
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar , ihale usulü ürün sizde kaldığı için ve kişi sadece davranışından dolayı kısa bir süreliğine uzaklaştırma aldığını göz önünde bulundurur isek hesap devri ve yarım kalan ticaretinizi tamamlamanız uygun olanıdır.
    Kişi bir mağduriyet yaratmamış yada henüz kalıcı olarak bir uzaklaştırması bulunmamaktadır.
    Teşekkür ederim fakat devam etmek için ücretini yatıracağım hesabına satın alacağım yani kişiye mesaj gönderiyorum ama mesaj gitmiyor iletişim numarası da yok ben ne yapmam gerekiyor şu anda
  • 29-07-2021, 21:43:37
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Platin üye
    venomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim fakat devam etmek için ücretini yatıracağım hesabına satın alacağım yani kişiye mesaj gönderiyorum ama mesaj gitmiyor iletişim numarası da yok ben ne yapmam gerekiyor şu anda
    Kişinin profilinde iletişim numarası mevcut. Kendisi ile oradan iletişim kurmayı denerseniz daha sağlıklı olacaktır.
    Forum üzerinde 1 hafta yasaklanması bulunduğu için buradan mesaj atsanız da 1 hafta sonra görecek.
  • 29-07-2021, 21:43:52
    #9
    venomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim fakat devam etmek için ücretini yatıracağım hesabına satın alacağım yani kişiye mesaj gönderiyorum ama mesaj gitmiyor iletişim numarası da yok ben ne yapmam gerekiyor şu anda
    Kişinin profilinde whatsapp linki mevcut