Merhaba Dün bir ihaleye girdim ve ben de kalmış , hesabı satın alacaktım lakin kişi banlı gözüküyor bu durumda ne yapmam gerekiyor , benim şu anda neden bağlandığını da bilmiyorum göremiyorum yani daha doğrusu.