• 28-07-2021, 22:05:57
    #1
    Merhabalar, öncelik hedefim müstakil villa fakat kafam esipte ikize kayabilirim diye fikir almak istiyorum. Ses konusunda çok rahat olmak istiyorum yandan sağdan soldan ses gelmesin sesimde gitmesin önceliğim fakat bu ikiz villada çok mümkün olmaz gibi gözükse de, ikizvillada yaşayıp tecrübelerini aktaracak olursa çok sevinirim.
    Teşekkür ediyorum şimdiden.
  • 28-07-2021, 22:14:16
    #2
    Ses olucak o kesin hocam
  • 28-07-2021, 22:18:44
    #3
    navigare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ses olucak o kesin hocam
    Tolere edemeyecek kadar mı ? Yada araya yalıtım yapılsa
  • 28-07-2021, 22:19:28
    #4
    komşu çok önemli.
    Eğer evi sıfır almayacaksanız gerekirse 3-4 gün farklı saatlerde gidip gözlemleyin. Gerekirse anlaştıktan sonra birkaç kez ev ile ilgili farklı şeylere bakmaya gidin ve o sırada komşunuzla iletişim kurmaya çalışın.
    Sonuçta devamlı oturmak ve rahat etme amacıyla bir ev alıyorsunuz.
  • 28-07-2021, 22:19:41
    #5
    İkizvillanın ne olduğuna bakıp geliyorum hocam.
    • Enes27
    • EmirhanKaruc
    • dertliA
    Enes27, EmirhanKaruc, dertliA ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2021, 22:21:09
    #6
    StreetStills adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komşu çok önemli.
    Eğer evi sıfır almayacaksanız gerekirse 3-4 gün farklı saatlerde gidip gözlemleyin. Gerekirse anlaştıktan sonra birkaç kez ev ile ilgili farklı şeylere bakmaya gidin ve o sırada komşunuzla iletişim kurmaya çalışın.
    Sonuçta devamlı oturmak ve rahat etme amacıyla bir ev alıyorsunuz.
    Yazlık bölgede alacam sürekli kalacağım, genelde insanlar yazdan yaza gelip giderler gibi geliyor ama bilemiyorum tabi. Kuşadası didim o bölgeden bakıyorum
  • 28-07-2021, 22:42:13
    #7
    ahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazlık bölgede alacam sürekli kalacağım, genelde insanlar yazdan yaza gelip giderler gibi geliyor ama bilemiyorum tabi. Kuşadası didim o bölgeden bakıyorum
    Kuşadası didime göre daha iyidir. Didime hiç gitmedim fakat son yıllarda Didim yazlık anlamında çok önerilmiyor
  • 28-07-2021, 22:46:08
    #8
    StreetStills adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuşadası didime göre daha iyidir. Didime hiç gitmedim fakat son yıllarda Didim yazlık anlamında çok önerilmiyor
    Öncelik kuşadası aynen , didimi bende pek seven duymadım biraz da ucuz zaten o yüzden listemdeydi
  • 28-07-2021, 22:49:31
    #9
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    ahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazlık bölgede alacam sürekli kalacağım, genelde insanlar yazdan yaza gelip giderler gibi geliyor ama bilemiyorum tabi. Kuşadası didim o bölgeden bakıyorum
    Çok önermiyorum açıkçası yan villada kalan kişi dünyanın en iyi insanı bile olsa ikiz villalarda inanılmaz bi ses problemi oluyor benim gördüğüm. Kavgadan tutunda, özel bi ana kadar her şeyi evin içindeymiş gibi duyabiliyorsunuz ve hoş olmuyor.

    Yine ikiz villada oturup komşularıyla çok iyi geçinen, tanıdıklarımda var ama biraz gizlilik - mahremiyet gerekiyor bence. En basitinden mesela bazı ikiz villalarda veranda da birleşik oluyor, komşunuz yemek yerken ister istemez muhabbet etmeniz gerekiyor vs. vs.