ahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazlık bölgede alacam sürekli kalacağım, genelde insanlar yazdan yaza gelip giderler gibi geliyor ama bilemiyorum tabi. Kuşadası didim o bölgeden bakıyorum
Kuşadası didime göre daha iyidir. Didime hiç gitmedim fakat son yıllarda Didim yazlık anlamında çok önerilmiyor