ahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazlık bölgede alacam sürekli kalacağım, genelde insanlar yazdan yaza gelip giderler gibi geliyor ama bilemiyorum tabi. Kuşadası didim o bölgeden bakıyorum
Çok önermiyorum açıkçası yan villada kalan kişi dünyanın en iyi insanı bile olsa ikiz villalarda inanılmaz bi ses problemi oluyor benim gördüğüm. Kavgadan tutunda, özel bi ana kadar her şeyi evin içindeymiş gibi duyabiliyorsunuz ve hoş olmuyor.

Yine ikiz villada oturup komşularıyla çok iyi geçinen, tanıdıklarımda var ama biraz gizlilik - mahremiyet gerekiyor bence. En basitinden mesela bazı ikiz villalarda veranda da birleşik oluyor, komşunuz yemek yerken ister istemez muhabbet etmeniz gerekiyor vs. vs.