StreetStills adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuşadası didime göre daha iyidir. Didime hiç gitmedim fakat son yıllarda Didim yazlık anlamında çok önerilmiyor
Öncelik kuşadası aynen , didimi bende pek seven duymadım biraz da ucuz zaten o yüzden listemdeydi