komşu çok önemli.
Eğer evi sıfır almayacaksanız gerekirse 3-4 gün farklı saatlerde gidip gözlemleyin. Gerekirse anlaştıktan sonra birkaç kez ev ile ilgili farklı şeylere bakmaya gidin ve o sırada komşunuzla iletişim kurmaya çalışın.
Sonuçta devamlı oturmak ve rahat etme amacıyla bir ev alıyorsunuz.
Yazlık bölgede alacam sürekli kalacağım, genelde insanlar yazdan yaza gelip giderler gibi geliyor ama bilemiyorum tabi. Kuşadası didim o bölgeden bakıyorum