• 27-07-2021, 14:00:57
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reyon
  • 27-07-2021, 14:01:50
    #20
    r10
  • 27-07-2021, 14:03:05
    #21
    KOZBA.NET
    aron yanlış bir kullanım zaten.
    R kelimesi İngilizce telaffuz ediliyor, rakam ise Türkçe.
    Ya ikisi de Türkçe yada ikisi de İngilizce telaffuz edilmeli.
    reon candır...
  • 27-07-2021, 14:03:21
    #22
    Yeter be...Foruma üye olmayı biliyosunuz arama yapmayımı bilmiyorsunuz....

    https://www.r10.net/search.php?searchid=53575423
  • 27-07-2021, 14:05:11
    #23
    Kim nasıl okuyor bilmem, ama doğru okunuşu "reon"dur.
  • 27-07-2021, 14:05:48
    #24
    Reyon
  • 27-07-2021, 14:08:23
    #25
    mamut abi diyoz biz
  • 27-07-2021, 14:10:05
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Reon veya Aron

    o zaman dil bu ikisinden birini seçiyor
  • 27-07-2021, 14:10:53
    #27
    Belirli aralıklarla gördüğüm bir konu. Ben "ReOn" olarak okuyorum. Ancak "ArTen" olarak da okunabilir pek tabii.