reon ? aron ? reten ? arten ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
reon ? aron ? reten ? arten ?
27
●
518
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
reon ? aron ? reten ? arten ?
1
2
3
4
27-07-2021, 14:00:57
#19
ysrckr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Reyon
27-07-2021, 14:01:50
#20
EnesCanturk
r10
27-07-2021, 14:03:05
#21
KOZBA
KOZBA.NET
aron yanlış bir kullanım zaten.
R kelimesi İngilizce telaffuz ediliyor, rakam ise Türkçe.
Ya ikisi de Türkçe yada ikisi de İngilizce telaffuz edilmeli.
reon candır...
27-07-2021, 14:03:21
#22
XTRA
Yeter be...Foruma üye olmayı biliyosunuz arama yapmayımı bilmiyorsunuz....
https://www.r10.net/search.php?searchid=53575423
27-07-2021, 14:05:11
#23
yaziliman
Kim nasıl okuyor bilmem, ama doğru okunuşu "reon"dur.
27-07-2021, 14:05:48
#24
Cherkes
Reyon
27-07-2021, 14:08:23
#25
Wraith
mamut abi diyoz biz
27-07-2021, 14:10:05
#26
WhySakaL
Üyeliği durduruldu
Reon veya Aron
o zaman dil bu ikisinden birini seçiyor
27-07-2021, 14:10:53
#27
FrknYLMZ
Belirli aralıklarla gördüğüm bir konu.
Ben "ReOn" olarak okuyorum. Ancak "ArTen" olarak da okunabilir pek tabii.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler