• 25-07-2021, 16:22:58
    #1
    Merhabalar 4 yıldır amatör düzeyde kendimce logo yapıyorum. Sizce 2 saatlik uğraş sonucu yaptığım logo nasıl olmuş.


  • 25-07-2021, 16:23:45
    #2
    bence hoş lakin daha sert daha keskin fontlar kullanabilirsiniz veyahut text üzerinde ufak oynamalar yapabilirsiniz güzel olmuş beğendim hocam
  • 25-07-2021, 16:24:10
    #3
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence hoş lakin daha sert daha keskin fontlar kullanabilirsiniz veyahut text üzerinde ufak oynamalar yapabilirsiniz güzel olmuş beğendim hocam
    Teşekkürler
  • 25-07-2021, 16:25:02
    #4
    Güzel hocam ama 2. logo gündüz temasına uymamış dolayısıyla hem karanlık hem açık site için tek bir gri logo yapabilirsiniz
  • 25-07-2021, 16:25:29
    #5
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam ama 2. logo gece temasına uymamış dolayısıyla hem karanlık hem açık site için tek bir gri logo yapabilirsiniz
    Teşekkürler
  • 25-07-2021, 16:26:00
    #6
    hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar 4 yıldır amatör düzeyde kendimce logo yapıyorum. Sizce 2 saatlik uğraş sonucu yaptığım logo nasıl olmuş.


    Bence bu halini vektörel şekilde(vektörel değilse) baştan çiz hocam, yıllarca sırıtmadan kullanırsın
  • 25-07-2021, 16:26:29
    #7
    font değişirse daha hoş olabilir sanki hocam.
  • 25-07-2021, 16:26:32
    #8
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu halini vektörel şekilde(vektörel değilse) baştan çiz hocam, yıllarca sırıtmadan kullanırsın
    Teşekkürler hocam vektörel değil çizerim sıkıntı yok
  • 25-07-2021, 16:26:44
    #9
    Yandakiler süslü parantezler 2009 - 2010 havası katmış, nostalji için güzel olabilir fakat benim tarzım değil