Sizce Tasarlamış Olduğum Logo Nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Tasarlamış Olduğum Logo Nasıl?
19
●
277
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce Tasarlamış Olduğum Logo Nasıl?
1
2
3
25-07-2021, 16:22:58
#1
hizmetsatisi
Merhabalar 4 yıldır amatör düzeyde kendimce logo yapıyorum. Sizce 2 saatlik uğraş sonucu yaptığım logo nasıl olmuş.
25-07-2021, 16:23:45
#2
emrerusen
bence hoş lakin daha sert daha keskin fontlar kullanabilirsiniz veyahut text üzerinde ufak oynamalar yapabilirsiniz güzel olmuş beğendim hocam
25-07-2021, 16:24:10
#3
hizmetsatisi
emrerusen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence hoş lakin daha sert daha keskin fontlar kullanabilirsiniz veyahut text üzerinde ufak oynamalar yapabilirsiniz güzel olmuş beğendim hocam
Teşekkürler
25-07-2021, 16:25:02
#4
Onur89TR
Güzel hocam ama 2. logo gündüz temasına uymamış dolayısıyla hem karanlık hem açık site için tek bir gri logo yapabilirsiniz
25-07-2021, 16:25:29
#5
hizmetsatisi
Onur89TR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel hocam ama 2. logo gece temasına uymamış dolayısıyla hem karanlık hem açık site için tek bir gri logo yapabilirsiniz
Teşekkürler
25-07-2021, 16:26:00
#6
yalinyalniz
hizmetsatisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar 4 yıldır amatör düzeyde kendimce logo yapıyorum. Sizce 2 saatlik uğraş sonucu yaptığım logo nasıl olmuş.
Bence bu halini vektörel şekilde(vektörel değilse) baştan çiz hocam, yıllarca sırıtmadan kullanırsın
25-07-2021, 16:26:29
#7
DOS
font değişirse daha hoş olabilir sanki hocam.
25-07-2021, 16:26:32
#8
hizmetsatisi
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence bu halini vektörel şekilde(vektörel değilse) baştan çiz hocam, yıllarca sırıtmadan kullanırsın
Teşekkürler hocam vektörel değil çizerim sıkıntı yok
25-07-2021, 16:26:44
#9
leaver
Yandakiler süslü parantezler 2009 - 2010 havası katmış, nostalji için güzel olabilir fakat benim tarzım değil
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler