hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar 4 yıldır amatör düzeyde kendimce logo yapıyorum. Sizce 2 saatlik uğraş sonucu yaptığım logo nasıl olmuş.


Bence bu halini vektörel şekilde(vektörel değilse) baştan çiz hocam, yıllarca sırıtmadan kullanırsın