Konu
Sizce Tasarlamış Olduğum Logo Nasıl?
25-07-2021, 16:26:00
#6
yalinyalniz
hizmetsatisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar 4 yıldır amatör düzeyde kendimce logo yapıyorum. Sizce 2 saatlik uğraş sonucu yaptığım logo nasıl olmuş.
Bence bu halini vektörel şekilde(vektörel değilse) baştan çiz hocam, yıllarca sırıtmadan kullanırsın