• 24-07-2021, 02:33:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar özel sektörde bir mağazada çalışıyorum bilindik markaların veya piyasa malı diye tabir ettiğimiz mallarında satışını yapıyorlar outlet tarzı bir yer, her geçen gün diyorum ki kendim niye yapamayayım ama şu sıralar dükkan açmaktan ziyade sanal dükkanı bu tip yerlerde kurup bu işe atılmayı düşünüyorum bunun içinde trendyol düşüncem mevcut ama bu süreç nasıl işliyor komisyon oranları nedir ? Kargo ücreti + komisyon derken bu işin içinden nasıl çıkıyorlar çalıştığım firmada trendyol' a üye olmuştu orada biraz panelde görmüştüm özellikle 20 tl lik bir ürünü bazı mağazalar ücretsiz kargo ile gönderiyor e zaten kargo 15 tl falan
  • 24-07-2021, 02:35:26
    #2
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar özel sektörde bir mağazada çalışıyorum bilindik markaların veya piyasa malı diye tabir ettiğimiz mallarında satışını yapıyorlar outlet tarzı bir yer, her geçen gün diyorum ki kendim niye yapamayayım ama şu sıralar dükkan açmaktan ziyade sanal dükkanı bu tip yerlerde kurup bu işe atılmayı düşünüyorum bunun içinde trendyol düşüncem mevcut ama bu süreç nasıl işliyor komisyon oranları nedir ? Kargo ücreti + komisyon derken bu işin içinden nasıl çıkıyorlar çalıştığım firmada trendyol' a üye olmuştu orada biraz panelde görmüştüm özellikle 20 tl lik bir ürünü bazı mağazalar ücretsiz kargo ile gönderiyor e zaten kargo 15 tl falan
    Kargo 3 5 TL arası bir şeydi 30tl altı ürünlerde
  • 24-07-2021, 02:37:17
    #3
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo 3 5 TL arası bir şeydi 30tl altı ürünlerde
    Hocam bahsettiğim firmada yeni üye diye düşündüm mng kargo anlaşması var daha doğrusu seçim yapamıyormuşsun sanırım direk mng kargo çıkıyordu panelde yuvarlak hesap 15 tl yazıyordu belirli üyelere özel fiyat yapıyorda olabilirler öyle görünce ilginç geldi.
  • 24-07-2021, 02:38:51
    #4
    Özel sektörde çalışan ve doğal olarak kısıtlı bütçesi olan biri olarak başkalarının tecrübelerinden faydalanman çok önemli.

    Kendimce tavsiye verecek olursam ; etrafımdan gözlediğim kadarıyla trendyol veya hepsiburada gibi yerlerde mağaza açmak değil de bizzat kendi e-ticaret sitenin olması avantajlı olacaktır. O sitelerden tek farkın ticaret kapasiteni kendi yaratacak olmandır. Bu da sana ilerde muhakkak başka kapıları açacaktır. Uzun vadeli düşünüyorsan bir çok kişinin tecrübesinden faydalan. Zira kaybedecek çok şeyimiz yok. Bu açıdan her işte titiz davranmak önemlidir 😊
  • 24-07-2021, 02:40:51
    #5
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bahsettiğim firmada yeni üye diye düşündüm mng kargo anlaşması var daha doğrusu seçim yapamıyormuşsun sanırım direk mng kargo çıkıyordu panelde yuvarlak hesap 15 tl yazıyordu belirli üyelere özel fiyat yapıyorda olabilirler öyle görünce ilginç geldi.
    Satıcı panelinden baktım en düşük fiyat 9.75 önceden 4.5muş 30tl altı ürünlere şimdi ise en düşük 9.75
  • 24-07-2021, 02:47:54
    #6
    Trendyol'un kargo firmalarıyla farklı bir anlaşması var. yani sıradan bir anlaşma ile 15 TL gönderdiğin kargolar 6 TL gibi fiyatlara gidiyor.
  • 24-07-2021, 03:18:03
    #7
    Trendyol'da satış yapıyorum ama konu içerisinde arkadaşların yazmış olduğu 5-6 TL kargo paralarını bir türlü göremedim. Arkadaşlar 50 TL altı ürünlerde gördüğünüz kargo bedeli sadece size fatura edilecek kısım ayrıca bir de müşteriden tahsil ediyorlar bizden çıkmadıktan sonra banane diyor olabilirsiniz ancak bu sefer de ürününüzün adı yazılıp da ücretsiz kargo filtresini seçen kullanıcılara sizin ürününüz gösterilmiyor yani ücretsiz kargodan kaynaklı tercih edilme durumu ve avantajı ortadan kalkıyor.
  • 24-07-2021, 03:23:58
    #8
    PREMIUM SEO
    Komisyonun fazla olduğunu düşünerek mağazamızdaki siparişleri azaltmaya başladık. Gerisini siz düşünün.
  • 24-07-2021, 03:41:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam komisyon ortalama %20-30 arası değişiyor kargo ücretide 7-15 arası değişir tabi bunun tahsilat ücreti vırtı zırtı iadesi değişimide var ayrıca her yatan ücretten yarın bir gün incelemeye girip kdv ödeme riskinide göze alırsan rekabetede bakarsan hamallık gibi olur çok yüksek bütçeli insanlar adete koşup kazanabiliyorlar ama güçleri var öbür türlü git mağaza aç daha iyi