Trendyol'da satış yapıyorum ama konu içerisinde arkadaşların yazmış olduğu 5-6 TL kargo paralarını bir türlü göremedim. Arkadaşlar 50 TL altı ürünlerde gördüğünüz kargo bedeli sadece size fatura edilecek kısım ayrıca bir de müşteriden tahsil ediyorlar bizden çıkmadıktan sonra banane diyor olabilirsiniz ancak bu sefer de ürününüzün adı yazılıp da ücretsiz kargo filtresini seçen kullanıcılara sizin ürününüz gösterilmiyor yani ücretsiz kargodan kaynaklı tercih edilme durumu ve avantajı ortadan kalkıyor.