Baymak Elegant Prime klima kullanan var mı ?
5
●62
- 22-07-2021, 00:37:32Baymak Elegant Prime klima kullanan varmı arkadaşlar 18 btu luğunu düşünüyorum
- 22-07-2021, 00:42:01Hocam bu hepsiburada da en çok yorum olan klima baymak elegant plus herhalde tam emin değilim, geçen sene ondan aldı arkadaşım 3200 TL civarıydı bu sene 4300 filan sanırım çok memnun.. 30 m2 odasını 15 dk da buz yapıyor hem kendisi hem arka mekanizması çok sessizmiş 12000 BTU luk almıştı bende aynısından düşünüyorum
- 22-07-2021, 09:29:17Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnladım teşekkürler hocamL0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2021, 18:15:01WiFi modülleri de aliexpress de mevcut. Çalışıyor mu bilemedim, belki sipariş verebilirimkasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://tr.aliexpress.com/item/40002...2fbf4c4d5NLZ1V - 22-07-2021, 18:26:41Dene hocam daL0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

tüh ya vatanda dün %10 indirim vardı bugün alayım diyordum indirim bitmiş

