• 22-07-2021, 00:37:32
    #1
    Baymak Elegant Prime klima kullanan varmı arkadaşlar 18 btu luğunu düşünüyorum
  • 22-07-2021, 00:42:01
    #2
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Hocam bu hepsiburada da en çok yorum olan klima baymak elegant plus herhalde tam emin değilim, geçen sene ondan aldı arkadaşım 3200 TL civarıydı bu sene 4300 filan sanırım çok memnun.. 30 m2 odasını 15 dk da buz yapıyor hem kendisi hem arka mekanizması çok sessizmiş 12000 BTU luk almıştı bende aynısından düşünüyorum
  • 22-07-2021, 01:20:09
    #3
    Plus aldım daha yeni. 12K BTU 35 m2 rahat soğutabiliyor.
  • 22-07-2021, 09:29:17
    #4
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu hepsiburada da en çok yorum olan klima baymak elegant plus herhalde tam emin değilim, geçen sene ondan aldı arkadaşım 3200 TL civarıydı bu sene 4300 filan sanırım çok memnun.. 30 m2 odasını 15 dk da buz yapıyor hem kendisi hem arka mekanizması çok sessizmiş 12000 BTU luk almıştı bende aynısından düşünüyorum
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plus aldım daha yeni. 12K BTU 35 m2 rahat soğutabiliyor.
    Anladım teşekkürler hocam
  • 22-07-2021, 18:15:01
    #5
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım teşekkürler hocam
    WiFi modülleri de aliexpress de mevcut. Çalışıyor mu bilemedim, belki sipariş verebilirim
    https://tr.aliexpress.com/item/40002...2fbf4c4d5NLZ1V
  • 22-07-2021, 18:26:41
    #6
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WiFi modülleri de aliexpress de mevcut. Çalışıyor mu bilemedim, belki sipariş verebilirim
    https://tr.aliexpress.com/item/40002...2fbf4c4d5NLZ1V
    Dene hocam da
    tüh ya vatanda dün %10 indirim vardı bugün alayım diyordum indirim bitmiş