Hocam bu hepsiburada da en çok yorum olan klima baymak elegant plus herhalde tam emin değilim, geçen sene ondan aldı arkadaşım 3200 TL civarıydı bu sene 4300 filan sanırım çok memnun.. 30 m2 odasını 15 dk da buz yapıyor hem kendisi hem arka mekanizması çok sessizmiş 12000 BTU luk almıştı bende aynısından düşünüyorum