Merhabalar;
Yıllardır instagram sektöründeyim ve sektörün neredeyse %90 ından fazlasına hakimim.Yılların getirdiği tecrübeyle tabi ki bazı şeyleri öğrendik.
Dün bir arkadaş konu açtı eski hesabım içinde bilgilerim var silinmesini istiyorum hesabımı kapatmak istiyorum herkes yüksek fiyat veriyor diye konu açtı ücretsiz şekilde kapattım.Bir kaç kişi arkadaşlarımı tehdit vs. ediyordu onlarıda kapattım.Max bir hesabı kapatmam 12 saat civarı sürüyor en kısada 5 dk felan.İstediğim hesapların %90 ını kapatıyorum.
Şimdi sizlere sormak istediğim soru şu. Yaptığım işlem yaklaşık 5-10 dk sürüyor ve %90 başarılı oluyor. Kesinlikle bu işlemi kötü amaçla değil sadece rahtatsızlık yaratacak durumlarda kullanıyorum. Fakat bu yöntem oldukça saçma ama bir o kadarda etkili. İnstagram veya Facebook nasıl olurda bu saçma sistemi halen kapatmıyor ? Emeklerin 5-10 dk da çöp olmasına nasıl göz yumabiliyor acaba ?
Sizcede Saçma Değil Mi ?
3
●217
- 20-07-2021, 17:37:17
- 20-07-2021, 18:10:11ÜyeliÄŸi durdurulduYaptığınız iÅŸlemi 12 yaşındaki çocuÄŸa kadar biliyor artık. İnstagram bunun farkında. İstediÄŸiniz her hesabı %90 kapatamazsınız. İsterseniz size 10 hesap vereyim, deÄŸil 9'unu kapatmak 1 tanesini bile kapatabilirseniz helalinden 500₺ göndereyim. Milyonluk hesap yada tikli vermiyeceÄŸim. 10-20 takipçili basit hesaplar vereceÄŸim. Herkesin kapatabileceÄŸi türden hesapları kapatmak kolaydır. Önemli olan yapaydan, cinsellikten, teliften kapanan hesapları geri açabilmektir. Nacizane tavsiyem kapatmaya deÄŸil, açmaya yoÄŸunlaşın. Maddi açıdan da destek saÄŸlar. 😊