Merhabalar;

Yıllardır instagram sektöründeyim ve sektörün neredeyse %90 ından fazlasına hakimim.Yılların getirdiği tecrübeyle tabi ki bazı şeyleri öğrendik.

Dün bir arkadaş konu açtı eski hesabım içinde bilgilerim var silinmesini istiyorum hesabımı kapatmak istiyorum herkes yüksek fiyat veriyor diye konu açtı ücretsiz şekilde kapattım.Bir kaç kişi arkadaşlarımı tehdit vs. ediyordu onlarıda kapattım.Max bir hesabı kapatmam 12 saat civarı sürüyor en kısada 5 dk felan.İstediğim hesapların %90 ını kapatıyorum.

Şimdi sizlere sormak istediğim soru şu. Yaptığım işlem yaklaşık 5-10 dk sürüyor ve %90 başarılı oluyor. Kesinlikle bu işlemi kötü amaçla değil sadece rahtatsızlık yaratacak durumlarda kullanıyorum. Fakat bu yöntem oldukça saçma ama bir o kadarda etkili. İnstagram veya Facebook nasıl olurda bu saçma sistemi halen kapatmıyor ? Emeklerin 5-10 dk da çöp olmasına nasıl göz yumabiliyor acaba ?