
photoshopa küsmeli miyim
13
●291
- 19-07-2021, 15:19:47bi darbe de illustratore mi vurayım hocam adobe dava etmesin sonra beniHagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2021, 15:22:19Photoshop ve İllüstrator uygulamalarını iyi derecede kullanırım. Ortaya fena tasarımlarda çıkmaz aslında. Ama grafik tasarımcı olmanın %50'si yaratıcılık diğer %50si bilgi birikimi ve yetenek hocam.
Görsel... bilemedim - 19-07-2021, 15:22:43ahahahahahahaha hocam sen beni güldürdün Allah da seni güldürsünJorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başına bela almadan dön bu yoldan
- 19-07-2021, 15:23:31evet katılıyorum. ama burda bütün suç programın değil hocam.Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çünkü beyin ona yatkın değil.