• 19-07-2021, 15:13:13
    #1
    Growth Manager
    şu logo tasarımından sonra photoshopa küsmeyi düşünüyorum kız arkadaşıma attığımda engelleyecek gibi oldu baya kötüydü ben de farkettim ama idare eder gibi düşünmüştüm çok kötü hissediyorum

  • 19-07-2021, 15:14:21
    #2
    Photoshop'un suçu yok hocam
  • 19-07-2021, 15:17:02
    #3
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Photoshop resim düzenleme programıdır, logo yapılmaz.

    Illustrator logo için şu an için en iyisidir diyebilirim.

    Kendi görüşüm diye de ekleyeyim.
  • 19-07-2021, 15:17:59
    #4
    konu photoshop değil ki hocam.
    grafik ve görselliğe yatkın olmak lazım. bende photosopu çok iyi bilirim. ama otur yap de bişi çıkmaz çünkü beyin ona yatkın değil.
  • 19-07-2021, 15:19:47
    #5
    Growth Manager
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Photoshop resim düzenleme programıdır, logo yapılmaz.

    Illustrator logo için şu an için en iyisidir diyebilirim.

    Kendi görüşüm diye de ekleyeyim.
    bi darbe de illustratore mi vurayım hocam adobe dava etmesin sonra beni
  • 19-07-2021, 15:22:19
    #6
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Photoshop ve İllüstrator uygulamalarını iyi derecede kullanırım. Ortaya fena tasarımlarda çıkmaz aslında. Ama grafik tasarımcı olmanın %50'si yaratıcılık diğer %50si bilgi birikimi ve yetenek hocam.

    Görsel... bilemedim
  • 19-07-2021, 15:22:43
    #7
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi darbe de illustratore mi vurayım hocam adobe dava etmesin sonra beni
    ahahahahahahaha hocam sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün başına bela almadan dön bu yoldan
  • 19-07-2021, 15:23:00
    #8
    Allah Kurtarsın Hocam.
  • 19-07-2021, 15:23:31
    #9
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Photoshop resim düzenleme programıdır, logo yapılmaz.

    Illustrator logo için şu an için en iyisidir diyebilirim.

    Kendi görüşüm diye de ekleyeyim.
    evet katılıyorum. ama burda bütün suç programın değil hocam.