Photoshop ve İllüstrator uygulamalarını iyi derecede kullanırım. Ortaya fena tasarımlarda çıkmaz aslında. Ama grafik tasarımcı olmanın %50'si yaratıcılık diğer %50si bilgi birikimi ve yetenek hocam.

Görsel... bilemedim