Eski Iphone'a uygulama yüklemek
7
●69
- 17-07-2021, 17:46:27Merhaba, iphone 5 telefonum var eski, buna bir uygulama yüklemek istiyorum ama ios 11 ve üzeri diye hata veriyor, bunu yüklemenin bir yolu var mı?
- 17-07-2021, 17:51:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.araştırmalarım sonucu bulduğum çözüm;
-3 u tools isimli tamamen ücretsiz programı indiriyorsunuz
-telefonunuzu bağlayıp kilidi açıyorsunuz
-üst kısımda apps yazan bölüme giriyorsunuz
-sağ üst tarafta unbound apple id yazıyor oraya tıklayıp apple idnizi bind ediyorsunuz. (bir çok kez girdim bir sorun olmadı)
-daha sonra gene apps bölümünden istediğiniz uygulamayı seçip yükle diyorsunuz. satın alma tamamlandıktan sonra iptal edebilirsiniz işimiz kalmadı.
-telefondan app store giriyoruz.
-güncellemeler bölümünden satın alınanlar sekmesine tıklayıp 3u toolsdan satın aldığımız uygulamayı (hangi uygulamaysa) indir diyoruz. daha önceki sürüm indirilsin tarzı bir şey soruyor, evet diyorsunuz.
tebrikler artık uygulama inmeye başlayacak.
yapamadığınız yer olursa pm atabilirsiniz.
iyi günler
- 17-07-2021, 19:14:25Hocam daha önce denedım orayı ama uygulama aramada çıkmıyor normalde çıkmasına rağmen.toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst model iphone kullanan arkadaşım var, ama aynı şey olabiliyor mu bu şekilde yapıldığından bilmiyorum.sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-07-2021, 19:28:07Denedim aynı hatayı verdi.sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2021, 15:37:09[QUOTE=toserJPG;1080569193]Sağol hocam bilen arkadaşlar varsa iyi olur.TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle