Iphone kullanmıyorum ama geçen bir yerde bunun yolunu anlamışlardı. Yanılmıyorsam aynı hesabı başka bir üst telefona yükleyip siluyirlardi . Bu eski ye de yükleniyordu. Muhtemelen yardımcı olamadım ama bir yolu var en azından ona eminim