• 17-07-2021, 17:46:27
    #1
    Merhaba, iphone 5 telefonum var eski, buna bir uygulama yüklemek istiyorum ama ios 11 ve üzeri diye hata veriyor, bunu yüklemenin bir yolu var mı?
  • 17-07-2021, 17:49:32
    #2
    Iphone kullanmıyorum ama geçen bir yerde bunun yolunu anlamışlardı. Yanılmıyorsam aynı hesabı başka bir üst telefona yükleyip siluyirlardi . Bu eski ye de yükleniyordu. Muhtemelen yardımcı olamadım ama bir yolu var en azından ona eminim
  • 17-07-2021, 17:51:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    araştırmalarım sonucu bulduğum çözüm;
    -3 u tools isimli tamamen ücretsiz programı indiriyorsunuz
    -telefonunuzu bağlayıp kilidi açıyorsunuz
    -üst kısımda apps yazan bölüme giriyorsunuz
    -sağ üst tarafta unbound apple id yazıyor oraya tıklayıp apple idnizi bind ediyorsunuz. (bir çok kez girdim bir sorun olmadı)
    -daha sonra gene apps bölümünden istediğiniz uygulamayı seçip yükle diyorsunuz. satın alma tamamlandıktan sonra iptal edebilirsiniz işimiz kalmadı.
    -telefondan app store giriyoruz.
    -güncellemeler bölümünden satın alınanlar sekmesine tıklayıp 3u toolsdan satın aldığımız uygulamayı (hangi uygulamaysa) indir diyoruz. daha önceki sürüm indirilsin tarzı bir şey soruyor, evet diyorsunuz.
    tebrikler artık uygulama inmeye başlayacak.
    yapamadığınız yer olursa pm atabilirsiniz.
    iyi günler
  • 17-07-2021, 18:18:55
    #4
    Çevrenizde olan bir telefoncudan üst model bir telefona giriş yapıp o uygulamayı indiriniz.

    Daha sonra da telefonu sıfırlayınız.

    Adama 5-10 tl atsanız yeter..

    Kendi cihazınıza gelip uygulamayı indir demeniz yeterli.
  • 17-07-2021, 19:14:25
    #5
    toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araştırmalarım sonucu bulduğum çözüm;
    -3 u tools isimli tamamen ücretsiz programı indiriyorsunuz
    -telefonunuzu bağlayıp kilidi açıyorsunuz
    -üst kısımda apps yazan bölüme giriyorsunuz
    -sağ üst tarafta unbound apple id yazıyor oraya tıklayıp apple idnizi bind ediyorsunuz. (bir çok kez girdim bir sorun olmadı)
    -daha sonra gene apps bölümünden istediğiniz uygulamayı seçip yükle diyorsunuz. satın alma tamamlandıktan sonra iptal edebilirsiniz işimiz kalmadı.
    -telefondan app store giriyoruz.
    -güncellemeler bölümünden satın alınanlar sekmesine tıklayıp 3u toolsdan satın aldığımız uygulamayı (hangi uygulamaysa) indir diyoruz. daha önceki sürüm indirilsin tarzı bir şey soruyor, evet diyorsunuz.
    tebrikler artık uygulama inmeye başlayacak.
    yapamadığınız yer olursa pm atabilirsiniz.
    iyi günler
    Hocam daha önce denedım orayı ama uygulama aramada çıkmıyor normalde çıkmasına rağmen.

    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevrenizde olan bir telefoncudan üst model bir telefona giriş yapıp o uygulamayı indiriniz.

    Daha sonra da telefonu sıfırlayınız.

    Adama 5-10 tl atsanız yeter..

    Kendi cihazınıza gelip uygulamayı indir demeniz yeterli.
    Üst model iphone kullanan arkadaşım var, ama aynı şey olabiliyor mu bu şekilde yapıldığından bilmiyorum.
  • 17-07-2021, 19:28:07
    #6
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevrenizde olan bir telefoncudan üst model bir telefona giriş yapıp o uygulamayı indiriniz.

    Daha sonra da telefonu sıfırlayınız.

    Adama 5-10 tl atsanız yeter..

    Kendi cihazınıza gelip uygulamayı indir demeniz yeterli.
    Denedim aynı hatayı verdi.
  • 17-07-2021, 19:51:58
    #7
    [QUOTE=TurkGladio;1080569010]Hocam daha önce denedım orayı ama uygulama aramada çıkmıyor normalde çıkmasına rağmen.

    anladım hocam yardımcı olamadık iyi akşamlar
  • 19-07-2021, 15:37:09
    #8
    [QUOTE=toserJPG;1080569193]
    TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha önce denedım orayı ama uygulama aramada çıkmıyor normalde çıkmasına rağmen.

    anladım hocam yardımcı olamadık iyi akşamlar
    Sağol hocam bilen arkadaşlar varsa iyi olur.