• 16-07-2021, 20:00:25
    #1
    Merhabalar, Vodafone'de puanım çok yüksekti her cihazı alabiliyordum bi kaç ay önce Turkcell'e geçtim malum puanım düşük cihaz alamıyorum. Aklıma Evkur'dan başka bir yer de gelmedi. Pazar günü tatile çıkıcam. Çıkmadan telefon lazım biraz fazla faiz alıyorlar ama sizce almalı mıyım? Misalen yarın gitsem cumartesi alsam ilk taksiti hemen istiyorlar mı ödemeyi son hafta yapabilirim. Bilgisi olanların önerilerini ve başka fikri olan varsa yardımını bekliyorum teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      ah ah bilseydim bugün giderdim yarın şansımı deneyeyim bilgi için teşekkür ederim
      Rica ederim. Gideceğiniz ilde Evkur varsa o ildeki şubeden teslim almak istediğinizi söylerseniz böyle de veriyorlar.
  • 16-07-2021, 20:01:25
    #2
    Puan meselesi noluyor hocam? Ben Turkcell Pasaj uygulamasından istediğim telefonu satın alabiliyorum puan vs alakam olmuyor.
    Yoksa oluyor da ben mi bilmiyorum?
  • 16-07-2021, 20:03:36
    #3
    Evkurdan alırsan dünyanın parasını ödersin 1.5 kat civarı diye biliyorum
  • 16-07-2021, 20:03:59
    #4
    Asla almayın, 24 ay taksitte en az 1,5 2k bindiriyorlar.
  • 16-07-2021, 20:05:20
    #5
    Paranın yettiği telefonu al ilerde paran olursa yine yükselirsin hocam boşa borca girme. Acımaz öyle kurumlar yanlışlıkla taksit falan geçirirse. Kendini strese sokmaya değmez altı üstü telefon
  • 16-07-2021, 20:05:59
    #6
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puan meselesi noluyor hocam? Ben Turkcell Pasaj uygulamasından istediğim telefonu satın alabiliyorum puan vs alakam olmuyor.
    Yoksa oluyor da ben mi bilmiyorum?
    vermiyorlar bana puanın yetmiyor diyor. Sende puanını baktır hepsine yetmeyebilir, peşin herkese veriyorlar da peşin alsam oradan neden alayım.
  • 16-07-2021, 20:06:31
    #7
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asla almayın, 24 ay taksitte en az 1,5 2k bindiriyorlar.
    2 bine razıyım 4 bin gözüküyor.
  • 16-07-2021, 20:08:03
    #8
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 bine razıyım 4 bin gözüküyor.
    O kadar sürede tl çok değer kaybediyor diyedir büyük ihtimalle, kendilerince haklılar fakat halk mutsuz bu durumdan.
  • 16-07-2021, 20:08:03
    #9
    Evkur mağduru olarak ocağıma incir ağacı diktiler