Merhabalar, Vodafone'de puanım çok yüksekti her cihazı alabiliyordum bi kaç ay önce Turkcell'e geçtim malum puanım düşük cihaz alamıyorum. Aklıma Evkur'dan başka bir yer de gelmedi. Pazar günü tatile çıkıcam. Çıkmadan telefon lazım biraz fazla faiz alıyorlar ama sizce almalı mıyım? Misalen yarın gitsem cumartesi alsam ilk taksiti hemen istiyorlar mı ödemeyi son hafta yapabilirim. Bilgisi olanların önerilerini ve başka fikri olan varsa yardımını bekliyorum teşekkürler.