arkadaşlar n11 de yeniyim magaza olarak orda muhabese ilgili bir sorum var tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
1-fotografta gordugunuz gıbı yapılan bazı alısverısler tamamlandıgı halde yanında onaylanmamıs yazıyor bu nedemektır?
2-ücret 100 tl nın uzerınde 7 gunu tamamlamıs sıparıs var hala ucret yatmadı sebebı nedir
siparişi veren üye, ürünü teslim alır, sonrasında sipariş onaylandı der ve bir kaç iş günü sonra hesabınza aktarılır.
eğer üye onaylamazsa takriben 10 gün içinde sistem (üyeden şikayet gelmedikçe) otomatik olarak onaylar ve yine bir kaç gün sonrasında para hesabınıza yatar.