arkadaşlar n11 de yeniyim magaza olarak orda muhabese ilgili bir sorum var tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
1-fotografta gordugunuz gıbı yapılan bazı alısverısler tamamlandıgı halde yanında onaylanmamıs yazıyor bu nedemektır?
2-ücret 100 tl nın uzerınde 7 gunu tamamlamıs sıparıs var hala ucret yatmadı sebebı nedir