• 15-07-2021, 20:27:37
    #10
    Hiçbir yerde. Google'ın uygulaması o kadar sinirimi bozuyor ki anlatamam.
    Onun yerine Authy kullanıyorum. Bence daha kullanışlı.
    R10, Twitter, Instagram, Twitch, Discord, Github, EpicGames vb.
    Kısacası kullanabildiğim her yerde .D
  • 15-07-2021, 20:30:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır konu açılmışken telefonu kaybedersek vs. Google Authenticator hesabımıza ulaşma imkanı oluyor mu? Nasıl?
    Kilit soru
  • 15-07-2021, 20:33:41
    #12
    Discord ve R10
  • 15-07-2021, 20:54:33
    #13
    Google Authenticator kullanıyordum ancak sildim. Microsoft Authenticator'a geçtim bunun sebebi Google Authenticator da Cloud'a yedekleme olmaması. Birçok platformda kullanıyorum. Microsoft Authenticator veya Authy tavsiye ederim.
  • 15-07-2021, 20:59:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Twitter, Instagram ve Facebook da kullanıyorum.
  • 15-07-2021, 21:12:47
    #15
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır konu açılmışken telefonu kaybedersek vs. Google Authenticator hesabımıza ulaşma imkanı oluyor mu? Nasıl?
    Güvenlik anahtarı oluyor, bir kenara yazıyorsunuz, kurtarıyorsunuz. Google ın yardım bilgileri de var, yöntemler falan, o da olmadı giremediğiniz firmalara soruyorsunuz, o zaman da durum firmadan firmaya göre değişiyor, kimi kimlik onayı istiyor, kimi sadece mail doğrulama ile kolayca hallediyor, noterden onaylı form ve kimlik isteyen bile olabilir.
  • 15-07-2021, 23:22:32
    #16
    Kesinlikle Authy kullanın.
    Google ile çok sorun yaşadım. Telefon değiştirince ve aktarmayı unutunca direkt çöp oluyor tüm hesapların kurtarmanın yolu yok. Ayrıca Google bir haneden sonra desteklemiyor çok eksisi var. Ama tabi bu Google uygulamasını daha güvenli yapıyor da zaten Authy telefon doğrulaması açarsan bir anlamı kalmıyor yani Authy kullanın