Hiçbir yerde. Google'ın uygulaması o kadar sinirimi bozuyor ki anlatamam.
Onun yerine Authy kullanıyorum. Bence daha kullanışlı.
R10, Twitter, Instagram, Twitch, Discord, Github, EpicGames vb.
Kısacası kullanabildiğim her yerde .D