Fiyat artışı nedeniyle bu ay oturduğum evden çıkacağım. İzmir'de Metro yakını veya Ege Üniversitesi Hastanesine ulaşım olarak zorlamayacak konumlarda 1+1 veya 1+0 eşyalı ev arayışım var.
Semtleri bilmiyorum. Bana kalsa her yerde yaşarım ama kız arkadaşımla yaşıyorum onun açısından sorun olmayacak.
Önerebileceğiniz semtler veya uzak dur buralardan dediğiniz yerler var mı?
İzmir'de nereden ev tutulmalı?
19
●318
- 15-07-2021, 01:19:45
- 15-07-2021, 01:27:36Göçmenlerin ya da kekoların olduğu tüm semtlerden uzak durmanı öneririm. Bir nebze olsun rahat edebileceğin yerler F.Altay Poligon Göztepe Hatay Üçyol'a kadar olan kısım. Üçyol'dan Bornova'ya kadar olan kısmı banliyö olarak görsen yeridir. Bornova'nın da temiz yerleri var onu sorup soruşturman lazım Çınarlı, Altındağ taraflarını tavsiye etmem
İzmir benim gözümde artık yaşanacak bir şehir değil özellikle kız arkadaşın varsa hiç değil
- 15-07-2021, 01:46:00Aklımdan geçen fiyatlar 1300-1400 civarıydı. Ama artık o civarlara ev kalmamış gibi 1500-1600 zorlayabilirim sanırım.songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni mezun oldum birkaç iş başvursun da bulundum onlardan olumlu dönüş gelirse 1.800 civarına çıkabilirim.
Buca çok uygun ama iş, ulaşım konusunda bana uymuyor. Tutacağım yerin Ege Üniversitesi hastanesine ulaşım yakın olması gerekiyor.MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende katılıyorum yaşanacak yer değil. Bayraklı tarafı nasıl hocam? O tarafta birkaç ev buldum ama karşıyaka tarafı kalıyor uymuyor. Ama bayraklı civarına da bakıyorum.batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-07-2021, 01:49:05Asarlık,kadifekale,basmane taraflarından uzak dur..
Kira bütçeniz nedir onuda belirtseydiniz ?
Bornovayı değerlendirin size yakın olmasından dolayı.. Uzak ama ucuz oturabilecek yer dersenizde Çiğlide kiralar gayet ucuz - 15-07-2021, 01:49:42Bayraklı işine uzak değilse fena değil. Karşıyaka Bostanlı taraflarına paran yeterse senin için daha iyi olur. Yarım saat fazla yol gidersin ama oturduğun yer düzgün olur en azından. O taraflar daha güzel kesinlikle tavsiye ederim.orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir benim gözümde artık yaşanacak bir şehir değil özellikle kız arkadaşın varsa hiç değil