batikansenn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bayraklı civarı metroya 18dk eshot olan yerler var. Ama hatta geçen gün çay mah. de bir ev bulmuştuk ben görüşmeye gitmeden tutmuşlar. İzbana 14dk, metroya 18dk eshot vardı
19
●318
Kesinlikle öneririm. Bu arada ben eşyalı 3+1'de kalıyorum. Evler normalde eski ama ben yenilenmiş, sıfıra yakın bir evde kalıyorum. Apartman eski ama ev ve eşyalar oldukça iyi, deniz manzarası ve terası da var ve 2.500 ödüyorum. Öyle düşünebilirsiniz.