İnsanlar hep mi böyleydi ?
7
●150
- 12-07-2021, 01:29:07Bunu kimseyi belirterek söylemiyorum son zamanlarda R10'da şikayet konularının çoğu ya da benim denk geldiklerim ödeme yapıldı geri dönüş yok vs ya nasıl oluyor da insanların gözleri bu kadar kötülüğe bürünüyor nasıl kafalarında ufacık bir soru işareti bile kalmıyor anlamıyorum çok kötü bir şey ya
- 12-07-2021, 01:35:38KreonDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYa aileden geliyor bazıları da iyi yetiştirse de yaramıyor , modlar hangisine yetişecek ki TC kimlikle üye oluyorsun buraya yani insan bi korkar eder ne bileyimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2021, 01:36:40İnsanların gözünü para bürüdü, kolay para. Sadece forum için de geçerli değil. Sanayiye gidiyorsun adamlar expertizde bile anlaşılmayan işlem yaparız diyor. Galeri bunu hatasız diye satıyor. Ortak olarak kurbanlığa giriliyor adam 2 kilo fazla almak için kırk dolap çeviriyor. Herkes fazlanın peşinde.
Yüzüne baktığın adam sana bunu yapıyorsa tanımadığın, ticaret yaptığın adam neler yapmaz. - 12-07-2021, 01:40:09Gerçekten durum bu ya yazık oluyorLuwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2021, 01:41:04Üyeliği durdurulduTC kimlik ile üye olmak çok caydırıcı bir şey değil mernis'den kimlik bilgileri bulması zor değil maalesef ki ;(gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2021, 01:58:29ajlık cok kötü bir şey ben artık dolandıran adamlara da kızmıyorum