• 12-07-2021, 01:29:07
    #1
    Bunu kimseyi belirterek söylemiyorum son zamanlarda R10'da şikayet konularının çoğu ya da benim denk geldiklerim ödeme yapıldı geri dönüş yok vs ya nasıl oluyor da insanların gözleri bu kadar kötülüğe bürünüyor nasıl kafalarında ufacık bir soru işareti bile kalmıyor anlamıyorum çok kötü bir şey ya
  • 12-07-2021, 01:32:50
    #2
    Yetiştiriliş tarzı çok önemli bazı aileler başaramıyor maalesef. Bireyin kendisini yetiştirmesi önemli yani bize göre yanlış olan şey onlara göre çok önemsiz ve değersiz.. çünkü Aileleri o duyguları onlara aşılamamış.
  • 12-07-2021, 01:34:03
    #3
    Hocam İnsanlar zıvanadan çıktı zaten birinin yaptığı diğerini tutmuyor ve çok gerginiz allah sonumuzu hayır etsin ************** olayları ciddi anlamda çoğaldı onada r10 modları yetişemiyor zaten
  • 12-07-2021, 01:35:38
    #4
    KreonDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yetiştiriliş tarzı çok önemli bazı aileler başaramıyor maalesef. Bireyin kendisini yetiştirmesi önemli yani bize göre yanlış olan şey onlara göre çok önemsiz ve değersiz.. çünkü Aileleri o duyguları onlara aşılamamış.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam İnsanlar zıvanadan çıktı zaten birinin yaptığı diğerini tutmuyor ve çok gerginiz allah sonumuzu hayır etsin ************** olayları ciddi anlamda çoğaldı onada r10 modları yetişemiyor zaten
    Ya aileden geliyor bazıları da iyi yetiştirse de yaramıyor , modlar hangisine yetişecek ki TC kimlikle üye oluyorsun buraya yani insan bi korkar eder ne bileyim
  • 12-07-2021, 01:36:40
    #5
    İnsanların gözünü para bürüdü, kolay para. Sadece forum için de geçerli değil. Sanayiye gidiyorsun adamlar expertizde bile anlaşılmayan işlem yaparız diyor. Galeri bunu hatasız diye satıyor. Ortak olarak kurbanlığa giriliyor adam 2 kilo fazla almak için kırk dolap çeviriyor. Herkes fazlanın peşinde.
    Yüzüne baktığın adam sana bunu yapıyorsa tanımadığın, ticaret yaptığın adam neler yapmaz.
  • 12-07-2021, 01:40:09
    #6
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların gözünü para bürüdü, kolay para. Sadece forum için de geçerli değil. Sanayiye gidiyorsun adamlar expertizde bile anlaşılmayan işlem yaparız diyor. Galeri bunu hatasız diye satıyor. Ortak olarak kurbanlığa giriliyor adam 2 kilo fazla almak için kırk dolap çeviriyor. Herkes fazlanın peşinde.
    Yüzüne baktığın adam sana bunu yapıyorsa tanımadığın, ticaret yaptığın adam neler yapmaz.
    Gerçekten durum bu ya yazık oluyor
  • 12-07-2021, 01:41:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya aileden geliyor bazıları da iyi yetiştirse de yaramıyor , modlar hangisine yetişecek ki TC kimlikle üye oluyorsun buraya yani insan bi korkar eder ne bileyim
    TC kimlik ile üye olmak çok caydırıcı bir şey değil mernis'den kimlik bilgileri bulması zor değil maalesef ki ;(
  • 12-07-2021, 01:58:29
    #8
    ajlık cok kötü bir şey ben artık dolandıran adamlara da kızmıyorum