Bunu kimseyi belirterek söylemiyorum son zamanlarda R10'da şikayet konularının çoğu ya da benim denk geldiklerim ödeme yapıldı geri dönüş yok vs ya nasıl oluyor da insanların gözleri bu kadar kötülüğe bürünüyor nasıl kafalarında ufacık bir soru işareti bile kalmıyor anlamıyorum çok kötü bir şey ya