• 11-07-2021, 01:21:06
    #10
    Tatlı duruyor hemşehrim ama biraz daha ince işçilik yapılması lazım gibi geldi bana. Bu sene o sene inşallah
  • 11-07-2021, 01:23:39
    #11
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatlı duruyor hemşehrim ama biraz daha ince işçilik yapılması lazım gibi geldi bana. Bu sene o sene inşallah
    haklısınız vallahi kendimce yaptım birşeyler .
    o sene bu sene olayına hiç girme hocam ateşleme bizi dur