Logo Değerlendirme - R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Değerlendirme - R10+
10
●
132
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Logo Değerlendirme - R10+
1
2
11-07-2021, 01:21:06
#10
batoksca
Tatlı duruyor hemşehrim ama biraz daha ince işçilik yapılması lazım gibi geldi bana. Bu sene o sene inşallah
11-07-2021, 01:23:39
#11
ahmettalha61
batoksca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tatlı duruyor hemşehrim ama biraz daha ince işçilik yapılması lazım gibi geldi bana. Bu sene o sene inşallah
haklısınız vallahi kendimce yaptım birşeyler .
o sene bu sene olayına hiç girme hocam ateşleme bizi dur
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler