batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tatlı duruyor hemşehrim ama biraz daha ince işçilik yapılması lazım gibi geldi bana. Bu sene o sene inşallah
haklısınız vallahi kendimce yaptım birşeyler .
o sene bu sene olayına hiç girme hocam ateşleme bizi dur