Konu
Logo Değerlendirme - R10+
11-07-2021, 01:23:39
#11
ahmettalha61
batoksca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tatlı duruyor hemşehrim ama biraz daha ince işçilik yapılması lazım gibi geldi bana. Bu sene o sene inşallah
haklısınız vallahi kendimce yaptım birşeyler .
o sene bu sene olayına hiç girme hocam ateşleme bizi dur