Forumdan banlı firmalar hakkında son teknoclouds olayından sonra insanların içinde şüphe oluşmaya başladı.
Hep iyi olarak duyduğumuz Turhost neden banlı acaba? Son mesajlarından birisinde Turhost hakkında bir mail kotası şikayeti görmüştüm ondan mı acaba
Edit: alttan alta Turhost'u karalamaya çalıştığımı düşünenler olmuş. Böyle bir şey yok. Kendilerinden 1000 TL değerinde hizmet alacağım yakında. Sadece firmanın banlı olmasına şaşırdım.
Ayrıca forumda olmayan bir firmadan hizmet alınmaz, forumda üyeliği olmayan firmayla calisilmaz gibi şeyler de demedim. Konuyu lütfen saptırmayalim.
Turhost neden forumdan banlı?
28
●1.733
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 08-07-2021, 22:23:01
- 08-07-2021, 22:25:00Tüm domainlerimi turhostta barındırıyorum uzun süredir, bir problem yaşamadım açıkçası
- 08-07-2021, 22:26:36Bu foruma girmeyen yada giremeyen iyi değil mi oluyor,Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de sağlam yazılım şirketi olup, burda hesabı olmayan bir sürü firma var.
Yada isimtescil hesabı var mıydı burda, kaç milyon domain barınıyor üstünde.
Turhost en mantıklısını yapmış girmemekle, zaten belli bir kalitede müşterisi var.
Buraya girse en ufak birşey de ÖM atılacak hesabına, Canlı destek gibi olacak yani. Onlara ekstra yük demek olacak. - 08-07-2021, 22:27:21Ban sebepleri profilde "Geçmiş" Kısmında yazılır inceleyebilirsiniz

- 08-07-2021, 22:27:39Turhost sağlam bir firmadır. Bunun farklı bir sebebi vardır belki.
- 08-07-2021, 22:32:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence fake bir profil o yüzden kimlik reddedilmiş olabilir. Turhost'un da diğer büyük firmalar gibi üyelik açacağını sanmıyorum. Zaten kendi alanında isim yapmış bir firma olduğu için gerek duymuyorlardır.
- 08-07-2021, 22:34:36Turhost buradaki belediyelerin bile hosting sağlayıcısı hocam
ondan sorun olmaz kârlari iyidir zaten
Türkiye'de en çok domain, hosting barındıran Hosting/Verimerkezi konularında lider konumda olan Türkiye'nin ilk 10 firmasının 9 tanesinin R10'da yıllardır aktif üyelikleri bulunmakta. @

ondan sorun olmaz kârlari iyidir zaten