Forumdan banlı firmalar hakkında son teknoclouds olayından sonra insanların içinde şüphe oluşmaya başladı.

Hep iyi olarak duyduğumuz Turhost neden banlı acaba? Son mesajlarından birisinde Turhost hakkında bir mail kotası şikayeti görmüştüm ondan mı acaba

Edit: alttan alta Turhost'u karalamaya çalıştığımı düşünenler olmuş. Böyle bir şey yok. Kendilerinden 1000 TL değerinde hizmet alacağım yakında. Sadece firmanın banlı olmasına şaşırdım.

Ayrıca forumda olmayan bir firmadan hizmet alınmaz, forumda üyeliği olmayan firmayla calisilmaz gibi şeyler de demedim. Konuyu lütfen saptırmayalim.