• 08-07-2021, 09:54:57
    #1
    Merhaba herkese, C# ile var olan bir excel'i açıp istediğim kısımlara veri girişi yaptırıp kaydettirmek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim? İlla C# olmak zorunda değil önerdiğiniz bir program varsa ona da bakabilirim. Şimdiden Teşekkür ederim.
  • 08-07-2021, 10:59:50
    #2
    detayları pm atabilir misiniz
  • 08-07-2021, 11:55:37
    #3
    hrnylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detayları pm atabilir misiniz
    Merhaba, istediğim şeyi yaptım gibi. İlginiz için teşekkür ederim.