Merhaba herkese, C# ile var olan bir excel'i açıp istediğim kısımlara veri girişi yaptırıp kaydettirmek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim? İlla C# olmak zorunda değil önerdiğiniz bir program varsa ona da bakabilirim. Şimdiden Teşekkür ederim.