• 07-07-2021, 21:03:22
    #19
    FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman elimden geldiğince yardımcı olurum ne sormak isterseniz sorun ama öyle merkezde deniz falan yok ben ofisten bakınca yol görüyorum sadece
    ofis nerde hocam bartına geldiğimde bir ziyarete geleyim
  • 07-07-2021, 21:04:22
    #20
    düşüne düşüne bartını mı buldun?
  • 07-07-2021, 21:51:32
    #21
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşüne düşüne bartını mı buldun?
    Gönül ister Fethiye, Alaçatı, bodrum olsun ama... Kiraları görünce insan Karadeniz'den vazgeçemiyor naparsin 😉
  • 07-07-2021, 21:54:56
    #22
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşüne düşüne bartını mı buldun?
    Bartın kimsenin bilmemesi gereken harika bi şehir
  • 07-07-2021, 22:53:41
    #23
    Bende Bartınlıyım, öncelikle şu aralar çok hızlı gelişiyor üniversiteden dolayı.
    Şehir merkezinde deniz kıyısı vs yok ama aşırı uzakta değil deniz, merkezinde ama köprü tarzı akarsu vardı ismini unuttum aklıma gelmedi Ankara da yaşıyorum ben.
    Hoş bir şehir aynı zamanda köyleri daha güzel ormanlık alanlarda fındık,kestane,ceviz,ıhlamur vb yetiştiriyorlar yaşanılacak şehir yani.
  • 07-07-2021, 23:53:16
    #24
    kursadHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ofis nerde hocam bartına geldiğimde bir ziyarete geleyim
    Gölbucağı Mh. 104. Sk. No 12/1 K2 D7 Çınçın İş Hanı Merkez Bartın
  • 08-07-2021, 09:44:24
    #25
    Lelathion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Bartınlıyım, öncelikle şu aralar çok hızlı gelişiyor üniversiteden dolayı.
    Şehir merkezinde deniz kıyısı vs yok ama aşırı uzakta değil deniz, merkezinde ama köprü tarzı akarsu vardı ismini unuttum aklıma gelmedi Ankara da yaşıyorum ben.
    Hoş bir şehir aynı zamanda köyleri daha güzel ormanlık alanlarda fındık,kestane,ceviz,ıhlamur vb yetiştiriyorlar yaşanılacak şehir yani.
    Evet hocam, bence de karadenizin eşsiz yerlerinden biri Bartın... Bir iki kere gitmiştim fakat yaşam koşulları açısından pek bir inceleme fırsatım olmamıştı. Sadece tatil amaçlı amasraya gitmiştik. Hayırlısı bakalım zaman neler gösterecek