Bende Bartınlıyım, öncelikle şu aralar çok hızlı gelişiyor üniversiteden dolayı.
Şehir merkezinde deniz kıyısı vs yok ama aşırı uzakta değil deniz, merkezinde ama köprü tarzı akarsu vardı ismini unuttum aklıma gelmedi Ankara da yaşıyorum ben.
Hoş bir şehir aynı zamanda köyleri daha güzel ormanlık alanlarda fındık,kestane,ceviz,ıhlamur vb yetiştiriyorlar yaşanılacak şehir yani.