• 06-07-2021, 14:06:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım aşı olmayanlara öyle yasaklar ve kısıtlamalar gelir.
    Neden corona olurum diemi korkuyorsun ? Yoksa aşının içinde ne olup olmadıgını bildigin halde insalara yat etki etmesi hoşunamı gidecek ?
  • 06-07-2021, 18:34:31
    #11
    Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden corona olurum diemi korkuyorsun ? Yoksa aşının içinde ne olup olmadıgını bildigin halde insalara yat etki etmesi hoşunamı gidecek ?
    senin düşüncen beni ilgilenirmediği gibi, benim düşüncem de seni ilgilendirmiyor. Komplo teorileriyle yaşamaya devam edin. Tartışmaya kapalı. Sıkıntı yaratacaksan özelden konuşabiliriz ya da beni engelle. İyi forumlar.
  • 06-07-2021, 18:45:45
    #12
    Aşı olmayı zorunlu hale getirmek ne kadar insan haklarına karşı çıkmak olur bilinmez. Olmadım. Alaman aşısında imzalanan kağıt bana mantıklı gelmiyor. Kısıtlama getirirlerse büyük sıkıntılar çıkacağını düşünüyorum. Fikrim bu yönde olan olsun.
  • 07-07-2021, 09:03:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin düşüncen beni ilgilenirmediği gibi, benim düşüncem de seni ilgilendirmiyor. Komplo teorileriyle yaşamaya devam edin. Tartışmaya kapalı. Sıkıntı yaratacaksan özelden konuşabiliriz ya da beni engelle. İyi forumlar.
    Düşünceni kendıbe sakla ozaman güzel kardeşim