Aşı olmayı zorunlu hale getirmek ne kadar insan haklarına karşı çıkmak olur bilinmez. Olmadım. Alaman aşısında imzalanan kağıt bana mantıklı gelmiyor. Kısıtlama getirirlerse büyük sıkıntılar çıkacağını düşünüyorum. Fikrim bu yönde olan olsun.