berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım aşı olmayanlara öyle yasaklar ve kısıtlamalar gelir.
Neden corona olurum diemi korkuyorsun ? Yoksa aşının içinde ne olup olmadıgını bildigin halde insalara yat etki etmesi hoşunamı gidecek ?