Herkese iyi akşamlar, bir masaüstü bilgisayar almayı düşünüyordum bu sebeple n11 e bakayım dedim ve gayet mantıklı ve uygun fiyatlı bir bilgisayar buldum ama n11 yorumları olumlu ve problem yok gibi duruyor fakat google amcaya sorduğumda hakkında açılmış bir çok şikayet konusu var. Bu firmayı bilen, tanıyan ya da daha önce alışveriş yapan birileri var mı?
n11 linki
şikayet konu linki
CİTY BİLİŞİM hakkında sorum var.
2
●70
- 06-07-2021, 00:46:18n11 yorumları bot yorum gibi gelmişti hocam banaactionmax34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle